دموکرات‌ها دست‌های چدنی و دستکش‌های مخملی

ابتدای سال زمانی که بایدن و جیل را در کنار سفره هفت سین مشاهده کردم خیلی شگفت زده نشدم، چرا که پیش‌تر نیز در تویئتی تبریک عید نوروز را شادباش گفته بودند! دست‌های چدنی آنها با دستکش‌های مخملی شان مرا به یاد منافقین انداخت.
خداوند بارها چهره منافقین را در قرآن برای ما ترسیم نموده است:‌
وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ(منافقون/۱)
و خدا گواهى مى‏ دهد كه مردم دوچهره سخت دروغگويند
إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ(مجادله/۱۵)
زیرا آنچه را که همواره انجام می دادند، بسیار بد است.
دورویی منافقان در آیه ۸ سوره بقره نیز مشهود است چنانچه خداوند در این آیه می فرماید:
و گروهی از مردم [که اهل نفاق اند] می گویند: ما به خدا و روز قیامت ایمان آوردیم، در حالی که آنان مؤمن نیستند.
اینها لقلقه زبانشان است و بیان‌شان پشتوانه‌ی فکری و عقیدتی ندارد لذا در عمل کار دیگری انجام می‌دهند دموکرات‌ها نیز کاملاً شبیه منافقین عمل کرده و می‌کنند.
با دیدن تبریک سال نو بایدن این امر مسلم و مسجل شده است؛ از طرفی برای مردمی که عید نوروز را جشن می‌گیرند آرزوی خوب می‌کنند و از طرفی به دنبال تغییر رژیم در کشورها هستند از همان ابتدا که حزب آنها از فرقه های ضد فدرالیسم نشأت گرفت و ادعای کمک به فقرا و محرومان را داشتند و بالعکس عمل کردند باطن خود را نیز آشکار نمودند. توزیع رفاه اقتصادی از اصول آنان است که تبعیض نژادی به شدت با این امر مخالفت می‌کند.
استاد قرائتی در تفسیر نور ذیل آیه ۸ سوره بقره مسئله جالبی را بیان کردند منافقین کسانی هستند که نه ایمان گروه اول را دارند (در بیان ایمان) و نه جرات و جسارت گروه دوم را در ابراز کفر.
منافق همانند موش صحرایی است که برای لانه اش دو راه فرار قرار می‌دهد یکی از آن دو را باز می‌گذارد و از آن رفت و آمد می‌کند و دیگری را بسته نگه می‌دارد هرگاه احساس خطر کند با سر خود راه بسته را باز کرده و می‌گریزد. نام سوراخ مخفی موش (نافقاء) است که کلمه منافق نیز از همین واژه گرفته شده است.۱
امیدوارم مردم سرزمین کفر و نفاق را خوب شناخته و در راه حفظ و اعتلای میهن ما در مقابل دموکرات و جمهوری‌خواه بایستند.

۱. تفسیرنور؛ ج۱، ص۵۶

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.