قارچ‌های سمی

? گستردگی رسانه‌ها و فعالیت‌ها‌ی آن‌ها در عصر کنونی، شناخت حیطه کاری و تفکرات سازندگان آن را به امری ضروری مبدل کرده است. چراکه پیام‌رسان‌ها با تاثیرات مستقیم و متناوب و مداوم، ایده و افکار خود را در ذهن مخاطب کاشته و در مدت زمان می‌پرورانند.

⛩ مکتب سازی و تقلید بدون تفکر همیشه در ساز و کار رسانه‌ها وجود داشته است. تقلید از ظواهری مانند؛ پوشاک، خوراک، رفتار و … اثر غیر قابل انکار آن‌ها بر مخاطب است. با توجه به این وضعیت تقلید از یک تفکر و آیین یا مسلک فکری بحث تعجب‌آوری نخواهد بود.

⚠️ بسیاری از مکاتب انحرافی به‌جای برخورد مستقیم با مخاطب و تبلیغ چهره به چهره، بر اساس مهندسی معکوس تفکر؛ ابتدا مخاطب شناسی و نیاز سنجی کرده و بعد تفکر خود را به‌خورد مخاطب می‌دهند.

در این روش مخاطب مستقیم متوجه تبلیغ و القا آن تفکرات نخواهد شد بلکه در طی مدت زمان بدون اینکه نامی از آن مکتب بداند به افکار آن معتقد می‌شود. و اینگونه بعد از مدت کمی با شناساندن علنی تفکر آن شخص به آسانی و بدون مقاومت با وی همگام خواهد شد.

? شیوه‌ی همگام سازی اشخاص در عرفان‌ها‌ی نو‌ظهور و روش شاخصِ مدعیان دروغین نیز اینگونه است.
⬅️ ابتدا اندیشه خود را در قالب تفکر نوین، معنویت جدید، روش زندگی زیبا و… در ذهن مخاطب جایگزین کرده و بعد از مدتی شخص را به عنوان رهبر و صاحب تفکر معرفی کرده و در زمانی نه‌چندان طولانی وی را به عنوان رهبر، قطب، نائب امام و گاهی خود امام غائب معرفی می‌کنند. و اینگونه شاهد روش‌ها‌ی جدید در جذب افراد برای مدعیان دروغین هستیم‌.

#فرقه_انحرافی
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج

  • 5 stars
    علی
    نظر از: علی
    1398/11/30 @ 09:22:35 ق.ظ

    علی [بازدید کننده]

    سلام و تحیت.
    الاهی خداوند سبحان یاورتان باشد.

  • پاسخ از: یا دلیل المتحیرین
    1398/11/30 @ 12:58:18 ب.ظ

    یا دلیل المتحیرین [عضو] 

    سلام و عرض احترام
    تشکر از دعای زیباتون

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.