تغییر ذائقه

تغییر ذائقه

دست نیافتنی نشان دادن الگوهای دینی و سهل و آسان نمودن قوانین دین، یکی از حربه های دشمن است که چنان نرم در رگهای جامعه‌ی اسلامی جریان می یابد که گاه بعد از سالها متوجه نمود آن می‌شویم.

دکتر مایکل برانت عضو بخش شیعه شناسی سازمان سیا می‌گوید: انقلاب اسلامی ایران صرفا محصول سیاست‌های نادرست شاه نبوده، بلکه عوامل دیگری نیز درآن دخیل بوده اند؛ از جمله: مرجعیت دینی شیعه و مسئله عاشورا که 1400 سال پیش اتفاق افتاده است. این دو محور، شیعه را از سایر فرق اسلامی فعال تر و متحرک تر ساخته است لذا قرار شد شعبه مستقلی برای مطالعه اسلام شیعی تأسیس شود و با بودجه 40 میلیون دلاری کار خود را شروع کند.[1]

دشمن با تزریق تفکر عقب ماندگی، عقاید اسلامی و کهنگی الگوهای اسلامی دست به تغییر ذائقه مسلمانان زده و با دور نمودن افراد از این الگوها، نمونه‌های مد نظر خودش را راهی جامعه مسلمین می‌کند. باربی با حجاب! یکی از این نمونه هاست که اگر در خانواده‌های مسلمان راه یابد زین پس کارخانه تولید کننده تصمیم می‌گیرد که دخترکان ما چه زمانی بدحجاب یا بی‌حجاب باشند!



[1] . مجله مطالعات معرفتی در دانشگاه، شماره 50، علل و عوامل دین گریزی و نقش دانشگاه در اصلاح آن.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.